Is dit de juiste baan voor Jou?

Juridisch secretaresse

Bouw en ontwikkel jij mee als juridisch secretaresse op een toplocatie in Rotterdam? Wil je je verder ontwikkelen als high-end serviceverlener bij een groeiend kantoor met binnenkort een nieuwe vestiging in Amsterdam? Én ben je klaar voor een Goeije stap, dan is dit een mooie kans!

Als juridisch secretaresse ben je een belangrijke schakel binnen het team. Je werkt nauw samen met een Office Manager en een senior secretaresse, waarbij de werkzaamheden binnen het secretariaat zeer divers; van basaal tot uitdagend.

Je houdt je onder andere zeer actief bezig met agendabeheer, het actief beheren van inboxen en daarop anticiperen waar nodig, het gereedmaken en indienen van (proces)stukken, het uitvoeren van printopdrachten en ben je mede betrokken bij allerlei ad-hoc werkzaamheden op het secretariaat. Samen met je collega’s ontzorg je optimaal het secretariaat, zodat het te allen tijde een geoliede machine is en blijft.

Het is met name voor het team belangrijk dat je ziet en begrijpt wat er moet gebeuren. Juist in deze functie, en in het bijzonder bij een groeiend kantoor, is het niet alleen voor jou, maar ook samen als team, een uitdaging om mee te bouwen aan een jonge en groeiende organisatie.

Kantoor

Een mooie uitdaging bij een topkantoor dat zich volledig richt op grote, complexe infra, bouw- en vastgoedprojecten, waarbij de kwaliteit en services van een topkantoor worden gecombineerd met ongeëvenaarde kennis van de ‘best practices’ in deze sectoren. Het kantoor biedt een uitdagende werkomgeving op een toplocatie middenin Rotterdam-centrum.

 Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde (secretariële) opleiding (HBO);
  • je hebt ruime ervaring met het Office-pakket en goede typevaardigheid;
  • je hebt een stevige persoonlijkheid en bent zowel proactief als flexibel ingesteld;
  • nauwkeurig en gestructureerd werken is jou op het lijf geschreven;
  • je kunt snel schakelen, bent stressbestendig en klant- en samenwerkingsgericht;
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Engelse taal;
  • je bent vier of vijf dagen per week beschikbaar.

Aanbod

Het kantoor biedt een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket en ziet er in hoofdlijnen als volgt uit:

  • een interessante, veelzijdige baan met ruimte om te leren en te groeien);
  • fulltime contract (40-urige werkweek);
  • bepaalde tijd contract met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • 28 vakantiedagen;
  • 13de maand;
  • pensioen (premie).

Sollicitatieprocedure sluit 11 mei 2021.

Interesse?

Indien je vragen hebt over de vacature kun je contact opnemen op telefoonnummer 010 – 236 14 96 of info@degoeije.nl.

Juridisch secretaresse

Bouw en ontwikkel jij mee als juridisch secretaresse op een toplocatie in Rotterdam? Wil je je verder ontwikkelen als high-end serviceverlener bij een groeiend kantoor met binnenkort een nieuwe vestiging in Amsterdam? Én ben je klaar voor een Goeije stap, dan is dit een mooie kans!

Als juridisch secretaresse ben je een belangrijke schakel binnen het team. Je werkt nauw samen met een Office Manager en een senior secretaresse, waarbij de werkzaamheden binnen het secretariaat zeer divers; van basaal tot uitdagend.

Je houdt je onder andere zeer actief bezig met agendabeheer, het actief beheren van inboxen en daarop anticiperen waar nodig, het gereedmaken en indienen van (proces)stukken, het uitvoeren van printopdrachten en ben je mede betrokken bij allerlei ad-hoc werkzaamheden op het secretariaat. Samen met je collega’s ontzorg je optimaal het secretariaat, zodat het te allen tijde een geoliede machine is en blijft.

Het is met name voor het team belangrijk dat je ziet en begrijpt wat er moet gebeuren. Juist in deze functie, en in het bijzonder bij een groeiend kantoor, is het niet alleen voor jou, maar ook samen als team, een uitdaging om mee te bouwen aan een jonge en groeiende organisatie.

Kantoor

Een mooie uitdaging bij een topkantoor dat zich volledig richt op grote, complexe infra, bouw- en vastgoedprojecten, waarbij de kwaliteit en services van een topkantoor worden gecombineerd met ongeëvenaarde kennis van de ‘best practices’ in deze sectoren. Het kantoor biedt een uitdagende werkomgeving op een toplocatie middenin Rotterdam-centrum.

 Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde (secretariële) opleiding (HBO);
  • je hebt ruime ervaring met het Office-pakket en goede typevaardigheid;
  • je hebt een stevige persoonlijkheid en bent zowel proactief als flexibel ingesteld;
  • nauwkeurig en gestructureerd werken is jou op het lijf geschreven;
  • je kunt snel schakelen, bent stressbestendig en klant- en samenwerkingsgericht;
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Engelse taal;
  • je bent vier of vijf dagen per week beschikbaar.

Aanbod

Het kantoor biedt een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket en ziet er in hoofdlijnen als volgt uit:

  • een interessante, veelzijdige baan met ruimte om te leren en te groeien);
  • fulltime contract (40-urige werkweek);
  • bepaalde tijd contract met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • 28 vakantiedagen;
  • 13de maand;
  • pensioen (premie).

Sollicitatieprocedure sluit 11 mei 2021.

Interesse?

Indien je vragen hebt over de vacature kun je contact opnemen op telefoonnummer 010 – 236 14 96 of info@degoeije.nl.

Rotterdam

Blaak 520
3011 TA ROTTERDAM
+ 31 (0)10 236 14 96